Kā samazināt stresa līmeni pārvākšanās dienā?

Kā samazināt stresa līmeni pārvākšanās dienā?

Neatkarīgi no tā, cik rūpīgi būsi izplānojis pārvākšanās procesu, jārēķinās, ka pārvākšanās dienā mazāks vai lielāks stresa līmenis tevī tomēr valdīs. Kā tad stresa līmeni var samazināt līdz minimumam?

  1. Pieņem faktu, ka no stresa pavisam brīva pārvākšanās nav iespējama, bet ir veidi, kā stresu efektīvi samazināt. Sagatavojies tam, ka kaut kas var arī nenoritēt kā plānots, tomēr katrai problēmai var piemeklēt loģisku risinājumu vai rezerves plānu.
  2. Uzstādi sev reālistiskus mērķus! Protams, mēs visi vēlamies, kaut varētu pašu spēkiem visu izdarīt ātri un efektīvi, tomēr katram no mums ir savi spēku limiti. Tieši tāpēc ņem talkā draugu vai profesionāļu palīdzību un nejūties slikti, ja nevari visu izdarīt pats.
  3. Ar tukšu vēderu nav strādāšana, tāpēc pasūti ēdienu uz mājām vai kopā ar ģimeni dodies uz kādu tuvējo ēstuvi – tā varēsi gan atgūt spēkus, gan nedaudz atpūsties no pārvākšanās darbiem.
  4. Kad jaunajā mājoklī izpako mantas, sāc ar vannas istabas un guļamistabas piederumiem. Negaidi, ka visu varēsi izpakot vienas dienas laikā, tāpēc sāc ar pašu svarīgāko.
  5. Parūpējies arī par cilvēkiem, kas palīdz tev pārvākties: sarūpē atspirdzinājumus un ieplāno atpūtas pauzes.
  6. Parūpējies par bērniem un mājdzīvniekiem: atvēli viņiem mājokļa telpu, kuru pārvākšanās darbi ietekmē vismazāk, vai arī ideālā situācijā atrodi kādu, kurš pārvākšanās dienā viņus pieskatīs.
  7. Nezaudē savaldību! Ja tu sāksi krist panikā un pacelsi balsi uz citiem, tu radīsi negatīvu atmosfēru un būsi padarījis pārvākšanās procesu vēl saspringtāku ne tikai sev, bet arī citiem.
  8. Neieplāno pasākumus dienā pirms un pēc pārvākšanās, kā arī pašā pārvākšanās dienā.
  9. Dienā pirms pārvākšanās atvēli vismaz 7-8 stundas miegam, jo miega trūkums cilvēku padara aizmāršīgāku, vieglāk aizkaitināmu, kā arī lēnāku.

Lai veiksmīga un mierīga pārvākšanās!