Kā plānot dzīvojamās mājas vai noliktavas pārcelšanos?

Kā plānot dzīvojamās mājas vai noliktavas pārcelšanos?

Vai esat atradis savu sapņu māju vai noliktavu un tagad plānojat pārcelties?

Esat gatavs saņemt padomus par efektīviem pārcelšanās veidiem?

Tad lasiet tālāk un izmantojiet mūsu noderīgos padomus!

 

Kā organizēt mājas vai noliktavas pārcelšanos?

Šķiet, ka pārcelšanās uz jaunu, lielāku un ietilpīgāku noliktavu ir liels pluss uzņēmumam. Taču jāpārvieto arī milzīgs preču daudzums. Nepieciešams rūpīgi pārdomāt šo procesu un pareizi tam sagatavoties. Arī pārceļoties uz jaunu māju, nepieciešams izstrādāt šī procesa detaļas, lai jaunajā mājā visu vajadzīgo varētu ātri un viegli atrast un salikt pa vietām.

Pirmkārt, ir vajadzīgs detalizēts “rīcības plāns”. Jums ir nepieciešams izstrādāt visu līdz sīkākām detaļām, sadalot pārcelšanos posmos, lai zinātu, ko, kā un kad savākt, sakārtot un transportēt.

Lietderīgi ir izveidot Excel tabulu, kurā būtu atspoguļoti visi vienumi. Pēc priekšmetu iepakošanas kastēs un braucienu saplānošanas Jūs pievienosiet šo informāciju Excel tabulai. Kad viss būs ievietots transportā, Jūs izmantosiet šo Excel tabulu, lai pārbaudītu, vai viss ir sakrāmēts pareizi un nekas nav aizmirsts. Arī izkravājot mantas jaunajā vietā, šī tabula būs visai noderīga.

Jūsu pārvadātājs atradīs šajā Excel tabulā vajadzīgu informāciju, kas palīdzēs efektīvāk un lietderīgāk piekraut kravas automašīnu. Daudzi profesionāli mantu pārvadāšanas plānotāji paļaujas uz Excel tabulām un aktīvi izmanto tās savā darbā. Šajā Excel tabulā Jūs varat atzīmēt arī tos priekšmetus, kas paredzēti  pārdošanai vai ziedošanai.

 

Kā digitalizācija var palīdzēt Jums saplānot pārcelšanos

Ja Jums ir neliela izmēra māja, Excel tabula diezgan labi palīdzēs Jūsu mērķu sasniegšanai. Bet ko darīt, ja telpa ir liela? Jūsu Excel tabula var sabrukt vai saturēt tik daudz informācijas, ka tā kļūst smagnēja un grūti lietojama. Tādā gadījumā jāmeklē alternatīvs risinājums.

Mūsdienās daudzas lietas nav iedomājamas bez  digitalizācijas. Pārejot no Excel tabulas uz digitālo moduli ar atbilstošu lietotāju saskarni, kas ir pieejama vairākiem lietotājiem, Jūs varat atvieglot pārcelšanās procesu, padarot to caurskatāmu un saprotamu. Lai dati nebūtu jāsiloizē, jebkurš pārcelšanās dalībnieks var piereģistrēties sistēmā, lai apkopotu vai atjauninātu attiecīgo informāciju un iekļautu to savos plānos.

Pāreja uz caurspīdīgo un viegli saprotamo digitālo procesu ne tikai palīdzēs novērst iespējamos  traucējumus, bet arī nodrošinās procesu efektivitāti. Piemēram, ja Jūsu krājumu plānošana ir apvienota ar  visu ķēdi, notiks automātiska datu importēšana.

Izmantojot šos datus, Jūs varat optimizēt pārcelšanos, saņemot ļoti precīzus aprēķinus par Jūsu krājumu vajadzībām konkrētajā laikā. Tas ļaus Jums arī samazināt rezerves krājumus, neradot risku. Tāpat varat izmantot uzlaboto preskriptīvo analīzi, lai analizētu pašreizējo krājumu izkārtojumu un paātrinātu iekraušanas un izkraušanas procesus.

Ja būs šāds plāns, darbs ies no rokas, cilvēki efektīvi un ar minimālām izmaksām veiks laika gaitā visas nepieciešamās darbības. Tas nozīmē, ka mājas vai noliktavas pārcelšanās būs ātrāka un kvalitatīvāka.