Biroja pārcelšanās serviss Rīgā

Biroja mantu pārvešana Rīgā var būt ļoti sarežģīts process daudzu faktoru dēļ un, veicot to pašu spēkiem, uzņēmēji bieži vien zaudē savu dārgo laiku, kuru būtu varējuši veltīt uzņēmuma attīstībai. Tieši tāpēc ir vērts aiztaupīt pūles, ķibeles, laiku un uzticēt biroja pārvākšanās darbu veikšanu profesionāļiem, kas to paveiks daudz ātrāk un meistarīgāk.

Piedāvājam:

  • biroja mēbeļu montāžu un demontāžu;
  • biroja iekārtu pakošanu un saudzīgu pārvešanu;
  • lielgabarīta biroja tehnikas iepakošanu un pārvešanu;
  • gleznu iepakošanu un saudzīgu pārvešanu;
  • datoru, televizoru un citu trauslu lietu iepakošanu un pārvešanu;
  • mantu nešanu un krāvēju pakalpojumus;
  • pārvākšanās pakalpojumus gan maziem, gan lieliem birojiem;
  • profesionālas konsultācijas un piemērotākā risinājuma izstrādāšanu.

Ko Jūs iegūstiet izvēloties Pārcelšanās24 servisu

100% Drošs serviss

Uzticot kravu pārvadājumus mums, varēsiet nesatraukties par pārvadājamo lietu drošību – veicam visus nepieciešamos pasākumus, lai Jūsu mantām nerastos tehniski vai vizuāli defekti.

Vienmēr laikā

Esam ļoti punktuāli un cienām klienta laiku, tāpēc vienmēr objektā ierodamies ātri un noteiktajā laikā, kā arī nodrošinām pakalpojumu sniegšanu tieši Jums ērtākajā laikā.

Piemērots transports Jums

Mums ir autoparks ar dažādu izmēru kravas taksometriem, tāpēc spējam Jums piedāvāt transportu gan nelieliem, gan lieliem un smagiem kravu pārvadājumiem.

Labākā cena

Mēs spējam nodrošināt ne tikai maksimāli kvalitatīvu un ātru darbu izpildi, bet arī labāko cenu, lai Jūs saņemtu augstākās kvalitātes pakalpojumus par ļoti pieejamu cenu.

no mūsu klientiem