BIROJA PĀRVĀKŠANĀS SERVISS
BIROJA PĀRVĀKŠANĀS SERVISS
Nomainot biroja atrašanās vietu, visbiežāk nepieciešama arī esošo mēbeļu, iekārtu, dokumentu un citu lietu pārvešana uz jauno biroja adresi. Svarīgākais šajā procesā, protams, ir tas, lai pārvākšanās uzņēmuma darbību ietekmētu pēc iespējas mazāk. Mūsu komandai ir bagātīga pieredze ar biroja pārvākšanās darbu organizēšanu un veikšanu, tāpēc saviem klientiem spējam piedāvāt ātrus, efektīvus un drošus risinājumus, neatkarīgi no pārceļamā biroja lieluma.
Piedāvājam:
- visa veida biroja pārvākšanās darbus Rīgā;
- visa veida biroja pārvākšanās darbus visā Latvijā;
- profesionālas konsultācijas pirms darbu veikšanas.
Ko Jūs iegūstiet izvēloties Pārcelšanās24 servisu
100% Drošs serviss
Uzticot kravu pārvadājumus mums, varēsiet nesatraukties par pārvadājamo lietu drošību – veicam visus nepieciešamos pasākumus, lai Jūsu mantām nerastos tehniski vai vizuāli defekti.
Vienmēr laikā
Esam ļoti punktuāli un cienām klienta laiku, tāpēc vienmēr objektā ierodamies ātri un noteiktajā laikā, kā arī nodrošinām pakalpojumu sniegšanu tieši Jums ērtākajā laikā.
Piemērots transports Jums
Mums ir autoparks ar dažādu izmēru kravas taksometriem, tāpēc spējam Jums piedāvāt transportu gan nelieliem, gan lieliem un smagiem kravu pārvadājumiem.
Labākā cena
Mēs spējam nodrošināt ne tikai maksimāli kvalitatīvu un ātru darbu izpildi, bet arī labāko cenu, lai Jūs saņemtu augstākās kvalitātes pakalpojumus par ļoti pieejamu cenu.
no mūsu klientiem