Mūsdienās ir daudz kravas pārvadājumu firmu, tāpat arī to piedāvājums un sniegto pakalpojumu kvalitāte ir atšķirīga, tāpēc loģisks ir jautājums – kādi ir tie kritēriji, pēc kuriem būtu jāvadās, izvēloties pārvadājumu pakalpojumu sniedzēju?
Noskaidro, kāda veida pakalpojumi tev nepieciešami: Izmanto izslēgšanas metodi, sastādot sev jautājumus: kādā teritorijā nepieciešami pārvadājumi; vai nepieciešama mēbeļu montāža un demontāža; vai būs nepieciešami krāvēju pakalpojumi; vai mantas vajadzēs iepakot; vai pārvadājamā krava būs specifiska (lielgabarīta vai trausla); kāds ir pieejamais budžets utt. Kad atbildēsi uz šiem jautājumiem, būsi ne tikai atsijājis sev piemērotākos uzņēmumus, bet arī zināsi, kas tieši tev nepieciešams, lai pakalpojumu sniedzēji varētu aprēķināt precīzas izmaksas.
Veic izpēti: Izpēti internetā, kāds ir pārvākšanās firmu piedāvājums – daudzām firmām ir savas mājaslapas, Google biznesa lapas, Facebook profili, kur pieejama plaša informācija: pakalpojumu klāsts, izcenojumi, kontaktinformācija, kā arī klientu atsauksmes.
Zvani uzņēmumam: Ja esi atradis vairākus savām vajadzībām piemērotus pakalpojumu sniedzējus, uzraksti uz lapas svarīgākos jautājumus un piezvani katram no tiem. Nekautrējies un uzdod jautājumus, ja radušās kādas neskaidrības (piemēram,uzņēmuma mājaslapā nav minēts kaut kas tieši par tev interesējošiem pakalpojumiem), jo labāk vienreiz pajautāt, nekā vēlāk piedzīvot pārpratumus.
Noskaidro pakalpojumu izmaksas: Lai pakalpojumu apmaksas brīdī tevi nesagaidītu nepatīkams pārsteigums, detalizēti izstāsti firmas pārstāvjiem, kādi tieši pakalpojumi tev nepieciešami. Piemēram, ja tev būs nepieciešama ne tikai mēbeļu atvešana no veikala, bet arī to uznešana uz trešo stāvu un mēbeļu montāža, neaizmirsti to pieminēt. Jo precīzāk izstāstīsi, kas tev nepieciešams, jo precīzāku cenu aprēķinu saņemsi un izvairīsies no nepatīkamiem pārsteigumiem.
Lasi atsauksmes par uzņēmumu: Pakalpojumu saņēmēji labprāt ar savu pieredzi dalās internetā, rakstot atsauksmes par uzņēmumu Facebook vai Google My Business lapās, tāpēc ir vērts palasīt atsauksmes vai vismaz apskatīt vidējo vērtējumu, kādu uzņēmumam snieguši tā klienti. Ja vērtējums ir aizdomīgi zems, ir vērts padomāt, kāpēc?!